Groep Leentje

Groep Leentje

woensdag 26 maart 2014

Praatronde

Zay: ik moet vanavond een oefenmatch spelen en ik heb mijn voetbaltenue meegebracht. Ik speel voor Sparta Petegem. Zay's truitje plakt een beetje, vindt Sam. We vragen ons of hoe het komt. We zoeken op en in het tshirt of we vinden waarvan het gemaakt is: 100% polyester.

Bastiaan: ik heb mijn papa gisteren teruggezien. Ik was heel blij. Mijn papa heeft souvenirs meegebracht uit Colombia: een broek, een hoed, een voetbalshirt, een munt uit Colombia. Mijn papa heeft ook een fluit gekocht bij een hele beroemde leraar/muzikant. 

Sam: Leentje is bevallen en ik heb een voorstel. We zouden allemaal op bezoek kunnen gaan bij Leentje en de baby vandaag. Famke denkt dat dit niet zo'n goed idee is: Leentje zal wel moe zijn en de baby zal misschien schrikken als er plots zoveel mensen staan. Leentje zal binnenkort wel eens op bezoek komen in de klas met de baby. Leentje :-)??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten