Groep Leentje

Groep Leentje

maandag 31 maart 2014

Praatronde

Zay: In de paasvakantie ga ik verhuizen. We gaan dichtbij Bastiaan wonen en we zullen daar een grotere tuin hebben. We krijgen een poes en misschien ook een hond. Het is ook een beetje spijtig omdat we in een straat woonden waar er weinig auto's komen en we hebben daar ook leuke buren. Er wonen kinderen in de straat die ook voetballen. 

Bastiaan: Ik heb samen met papa iets gemaakt. Het is een soort 'armband', maar dan volledig uit leder gemaakt. Ik heb het helemaal zelf gemaakt, maar mijn papa heeft ene beetje geholpen. Ik heb ook lekker snoep bij uit Colombia. Je kan het in verschillende kleuren en smaken krijgen en het zit verpakt in bananenbladeren. Ik ben naar de kermis op het Sint-Pietersplein geweest. Ik heb aan de schietkraam geschoten en ik heb een mooie sleutelhanger en trekbommetjes gewonnen. 



Aliou: ik verhuis vandaag met mijn neef, wel een andere neef dan Bastiaan. We gaan allemaal samen wonen (met veel kinderen) en we hebben een hele grote tuin. We zullen zelfs kippen kunnen houden. Bastiaan wil daar ook gaan wonen, wat hij vindt dat Aliou heel veel geluk heeft. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten