Groep Leentje

Groep Leentje

dinsdag 29 april 2014

Praatronde

Aïcha: ik heb een klacht. Ik heb zout gevonden aan het aquarium. Misschien dacht iemand dat er zout in het water van de vissen moest? Onze goudvissen zijn zoetwatervissen. Zout hebben ze niet nodig. We spreken af dat enkel diegene die voor de vissen moet zorgen in het techniekatelier komt. 

Bastiaan: ik heb op de radio gehoord dat er vanavond een match gespeeld wordt van Real Madrid tegen Bayern München. Ik vind het twee goeie ploegen dus ik wil wel kijken. Ik was vroeger niet echt geïnteresseerd in voetbal, maar ik zou eigenlijk wel graag in een ploegde zitten. Zay zegt dat Real goede spelers heeft en daar speelt zelfs een van de beste spelers. Dat was ook de duurste speler die ooit verkocht is geweest. 

Aliou: er is een liedje dat in de film "The Hobbit" komt: "I see fire" van Ed Sheeran. We horen een stem en gitaar. Iedereen vindt het mooi en eigenlijk zouden we graag eens een liedje in het Engels leren. Heidi .... :-)??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten